twitter google

Quebec province

I’ve been getting weird email messages from Rich Franklin lately. Basically because we bought a shirt for a jackal way back in the day, I’m on the American Fighter mailing list. And one of the oh so sweet advantages of that is ‘The Franklin Equation’, pearls of wisdom from our favorite creationist. So far there hasn’t been anything worth bringing up on the blog – his first few were about ‘dealing with fear’ and ‘troops are the real heroes’, but something in the third one bugged me a little:

My training brothers, however, are not the only ones who stay in my head, and give me the will to do my best. I am always thinking about you – my fans – and I thank you for sticking with me. You make the difference in my life, in my continuing mission to always go full-out.

I’m ready take on Travis Lutter in Quebec province.

Kudos to you for giving your fans some props, but come on now. Quebec province? What are we, in China? If you’re not going to bother learning the name of the city you’re fighting in, at least try not to fuck up how the word ‘province’ is conjugated. It’s a small gripe, I know. But still … I shared the rage of my San Jose brethren when Kimbo told them he’d “love to fight here in San Francisco”. Shit like this is important to those of us with OCD.

25 COMMENTS
  • andres says:

    And yes u are our brother hahaha and I don’t bang any colors just a hardcore kid walking the street dreamin on being a fighter better make it to san jose once so we can blaze it

  • Gong says:

    He’s a creationist?! D:
    Man. Why’d he have to fall for that too?

    But uh. That ‘province’ bit felt more like an afterthought the way he wrote it. Odd either way.

  • Hattori Hanzo Gracie says:

    Will Quebec every separate from the rest of Canadia

  • Hattori Hanzo Gracie says:

    Someone have Rich Franklin autograph Science textbook or publication about evolution

  • Jim Brown's Long Lost Son says:

    Every fighter on the card needs to taste Poutine…

  • Dr. Gonzo says:

    I belong to Jorge Gurgel MMA where he trains. There is a picture of him with his shirt off and sweaty and reading a bible. That may be normal to some people but it kind of caught me off when I first saw it. oh well, when in rome…

  • koolpaw says:

    ? whats wrong with callin “Quebec province”…? Isnt Montreal the biggest city of there?

    (checking wikipedia and maps)

    MAAAAAN ur province is fu*ing huge !!! 1,542,056km square of the land is over 4 times of our country, and less population than ours, OMFG!

    Ur “Next door” must mean “2 hours and a half driving”. No Wonder Rich Franklin was a highschool teacher. He gave me a lesson of “introduction to Canadian Geography”

    EHHH!

  • andres says:

    Notice how no one said anything about kimbos mistake not bein racist but we do really expect more out of the white man oops did I really just say that haha fuckit I live in sanjose california in the zip code 95121 haha cum find if yer down haha

  • andres, despite the fact that i don’t think i should encourage you, we will def. smoke when i eventually make my way to your neck of the woods

  • Xavier says:

    I’m surprised he’s a creationist. If I were him and believed in a god, I’d be too angry at that fucker for creating an Anderson Silva to kick the shit out of me.

    At least with evolution, well, it’s not so personal.

  • andres says:

    Accomando fumo mota todos los medigos dias chingao haha ryan fashoo haha ill hold ya to that if I do end up knocking the fuck out of everyone at 155andor 145 ill make sure u nigg go to all my fights haha and we’ll blaze it with bravo and rogan ha!

  • Zurich says:

    Quebec province… est. 7000 years old.

  • Captain says:

    What’s the problem? What, is Quebec a territory or something?

    And how do you conjugate province? I know you conjugate verbs but I didn’t know you can conjugate nouns.

  • C-C-Combo Breaker! says:

    Orale, locos…..Oye andres, estoy aca en Salinas…aver cuando nos juntamos para un Linker-fest.

  • andres says:

    Haha aver cuando shit si me voi pa ya vajo pos si ay los echamos un toke para nuestro boy linker

  • kentyman says:

    Heh, yeah, talk about conjugating nouns bothers my OCD.

  • x5BoltMainx says:

    Hey garth, that’s your spanish lesson for the day :)

  • garth says:

    man, i get called out in comments i don’t even show up in!
    didn’t anyone see Rich Franklin’s fucking ridiculous trip to the “Creationist museum” a while ago? the first thing you see on his site is bible verses:
    http://richfranklin.com/home.asp

    then his gallery has pics of his field trip to this abortion of ignorance:

    http://richfranklin.com/photogroup.asp?group=43

    i laughed and laughed while anderson silva pounded him to shit, yelling “where’s jesus now fuckface!!”

    in that light it’s ironic to know that Silva gets his powers from Satan.

  • Hattori Hanzo Gracie says:

    Ustedes pendejos dejan de hablar

  • Accomando says:

    Agh, callate hota.

    Pinche “ustedes”, que tipo de puto escriba “ustedes”?

  • andres says:

    Un puto que juega mucho samurai warriors I se qre un gracie haha
    Estoy jugando puto yo tambein juge ese juego haha menso cavesa de mango chupado

  • So will fightlinker 5.0 have a translation function? On second thought, I think I caught “puto” in the above exchange. Perhaps, best not.

  • andres says:

    Matthew polly wtf! Hahahahahahha

  • Accomando says:

    andres, iba al sitio de Mathew Polly?

    ?Que’ chingado.? ?Tu vas a comparar su libro?

  • andres says:

    Naw wtf mi telefono no esta tan chido para ver de que se trataba su libro

    A hit me up screem name
    Fatheranus636369
    Or email [email protected]

Archives